Vendégkönyv kezelése
Új ügyfél hozzáadása
Új ügyfél hozzáadásának 4 módja van.

  1. Az ügyfél automatikusan hozzáadása kerül a vendégkönyvhöz, amennyiben időpontot foglal az online időpont foglalási modulon keresztül.
  2. Manuálisan is hozzáadhatsz ügyfeleket a vendégkönyvhöz, amennyiben új időpontot hozol létre.
  3. Lépj a Vendégek menüpontra és töltsd ki a részletes adatlapot.
  4. Importálhatjuk egyenesen a mobiltelefonunk névjegyzékéből
→ Kattints a Főmenü ikonjára amely a bal felső sarokban található.

→ A megnyíló új ablakban, a Vendégek menüpontnál kattints a Plusz ikonra, és lépj be a menübe, kattints a három ponttal jelzett menüpontra a képernyő jobb felső sarkában és válaszd a Vendég létrehozása parancsot.

→ Töltsd ki a szükséges mezőket és kattints a Vendég létrehozása gombra.
Annak érdekében, hogy az ügyfelek időpontjai bekerüljenek a statisztikába, amely alapján értékelheted a munkavégzés effektivitását, fontos, hogy az ügyfeleket telefonszámokkal együtt rögzítsd a vendégkönyvbe. 
Vendégkártya
  1. Ügyfeleidről az alábbi adatokat rögzítheted:
  2. → Név
  3. → Elérhetőségek — telefonszám és email cím
  4. → Születési dátum
  5. → Megjegyzés
  6. → Látogatások száma
  7. Eladva — a teljes összeg, amelyre szolgáltatás volt értékesítve az ügyfél számára.
  8. Fizetve — a teljes összeg, amelyet az ügyfél kifizetett.
  9. Egyenleg — az ügyfél tartozás, amely az Eladott és a Fizetve különbözetet.
  10. Kártya száma a Törzsvásárlói kártya száma.
  11. Fontossági osztály lehetővé teszi azonos fontosságú besorolását biztosítani ügyfél csoportok számára — például VIP (számítógépen állítható be).
2. A jobb felső sarokban található menüben az alábbi funkciók érhetőek el:

→ Az ügyfél látogatási előzményeinek és látogatásainak részleteinek megtekintése. 
→ Felhívhatod az ügyfelet vagy SMS értesítést küldhetsz számára
→ A Törzsvásárlói program menüben került összegyűjtése minden adat az ügyfél számára elérhető bérletekből, Törzsvásárlói kártyáról, kedvezményekről és utalványokról. Új kártya hozzáadásához kattints a képernyő jobb felső sarkában található Plusszra. 
→ Mindemellett törölhetsz is ügyfeleket a vendégkönyvből. 
Ügyfél keresése a vendégkönyvben
Ügyfél kereséséhez:

→ Lépj a Vendégek menüpontra.
→ Kattints a Keresés ikonra, melyet a képernyő jobb felső sarkában találsz. 
→ Add meg a vendég nevét, telefonszámát vagy e-mail címét. 
→ Kattints a Mutasd gombra.

GYAKORI KÉRDÉSEK
Hogyan importálhatom a YCLIENTS-be saját vendégkönyvem?
Mobilalkalmazás esetén: egyesével, manuálisan adhatsz hozzá ügyfeleket a Vendégkönyv ön keresztül. A részletes instrukciót feljebb található. 

Számítógépen keresztül: hozz létre egy Excel fájlt vendégkönyveddel, és töltsd fel vendégkönyveddel ebből a fájlból.
Küldhetek-e egyenesen az alkalmazásból WhatsApp üzenetet ügyfeleimnek?
A YCLIENTS négy csatornán keresztül teszi lehetővé az üzenetküldést ügyfelei számára: 
 SMS, email, VKontakte, PUSH (mobilalkalmazás). A WhatsApp alkalmazás ön keresztül történő üzenetküldés beállítható az SMS aggregátoron keresztül, ezért javasoljuk, hogy előzetesen egyeztesd, van-e ilyen lehetőség a kiválasztott aggregátornál. 
Ha nem Oroszországban dolgozom, beállítható üzenetküldési csatornákat?
Igen. Igen a YCLIENTS partnerei között vannak olyan szolgáltató, akik világszerte dolgoznak. 
Kinek a nevében lesznek elküldve az üzenetek? 
Létrehozhatsz saját nevet az SMS szolgáltató oldalán.
Elemezhetem-e az ügyfelek visszatérési arányát a YCLIENTS alkalmazása előtti fél évre kimutatva, amennyiben minden szükséges adatot megadok? 
Igen. A megadott adatok dátuma nem befolyásolja a kimutatás létrehozásánál lehetőségét. 
Made on
Tilda