GYAKORI KÉRDÉSEK
Ha az ügyfél online időpontot foglalt, de idő közben meggondolta magát, lemondhatja-e időpontját egyedül?
Igen, ezt megteheti profilján keresztül, amennyiben ez a lehetőség elérhető, korábban nem kapcsoltad ki. Az adott beállítás csak számítógépen keresztül érhető el. 
Van-e lehetőség manuálisan időpontot foglalni az ügyfél számára, amennyiben az online időpont foglalás be van kapcsolva?
Igen, te is bármikor modosíthatod az időpontotak, legyen szó online időpontfoglalásról vagy azokról a bejegyzésekről amelyek te hoztad létre. Csak ne feletsd őt értesíteni erről, mivel a rendszer nem küld automatikus üzenetet
Mennyire bonyolult az online időpontfoglalás az ügyfél számára?
Az online időpontfoglalás lépései maximálisan egyszerűek az ügyfél számára. A felület használata nem igényel különösebb felkészültséget. Próbáld ki te is, a próbaidőszak alatt is müködik az online időpontfoglalód.
Hogyan értesíthetem állandó ügyfeleimet arról, hogy a szolgáltatásokra már online is lehet időpontot foglalni ?
Amennyiben beállítottad a értékesítési modult, SMS vagy email formájában értesítheted a vendégkönyvben szereplő ügyfeleid az online időpont foglalási lehetőségről. Abban az esetben, ha a modul nincs bekapcsolva, küldj ügyfeleid számára hivatkozást az online időpontfoglalási modulra a számodra legkényelmesebb módon — személyes üzenetben a közösségi média felületén, vagy bármilyen üzenet küldés platformon, SMS-ben. 
Módosítható-e az online időpontfoglalás modul megjelenése olyan formára, hogy ez teljes mértékig megfeleljen az én brand-em megjelenésének. 

Igen, módosítható a megjelenés, ellenben ez a 
а beállítás csak számítógépen keresztül érhető el.
Hogyan értesülök arról, hogy valaki időpontot foglalt szolgáltatásaimra?
Minden értesítés beállítható számítógépes felületen a Beállítások — Értesítések— Értesítések típusa szakaszban. Hogy a felhasználók megkapják az értékesítéseket, be kell kapcsolni a beállításokat a Beállítások — Felhasználók szakaszban, belépve az Értesítések szakaszban aktiválni kell azokat. 
Látják-e azok az ügyfelek, akik online foglalnak időpontot, hogy hány szabad hely maradt még a csoportos eseményre? 
Igen, a szabad helyek száma látható az online időpont foglalási modulban minden csoportos esemény mellett. 
Látják-e azok az ügyfelek, akik online foglalnak időpontot egy csoportos eseményre, a többi résztvevő nevét és elérhetőségeit?
Nem, az ügyfelek nem látják egymás neveit és elérhetőségeit.
Hogyan rejthetem el a modulból a szakember kiválasztás árnak lépését?
Ez a beállítás kizárólag számítógépen keresztül érhető el. Lépj a Főmenü Online időpont foglaló menüpont járat. Válaszd ki az alapértelmezés szerinti szakembert, vagy kapcsold be a Bármelyik szakember beállítást és kapcsold ki ezt a lehetőséget. 
Hogyan tüntethetem el az időpont foglalási lépések közül a szükségtelen szakaszokat, hogy azok ne zavarjanak az ügyfeleknek?
Az adott beállítás jelenleg nem érhető el manuálisan. Vedd fel a kapcsolatot fiók asszisztenseddel az alkalmazáson keresztül és ő segít neked az adott lépések elvégzésében. 
Miért nem látható a szolgáltatás az online időpont foglalási modulban?
Annak érdekében, hogy az adott szolgáltatás megjelenjen az online időpont foglalási modulban, be kell kapcsolni a szükséges beállításokat a szolgáltatás kártyáját.
Milyen adatokra van szükség az időpont rögzítéséhez?
Az időpontfoglalás rögzítéséhez csak az ügyfél nevére és telefonszámra van szükség. Az időpont rögzítésével az ügyfél automatikusan bekerül a vendégkönyvbe.
Hol találhatom a hivatkozást az online időpontfoglalásra?
Az alkalmazás főmenüjében lépj az Online időpontfoglaló szakaszra. A hivatkozást az Online időpontfoglalási modulra a harmadik szakaszban találod.
Módosítható-e a hivatkozás?
A hivatkozás módosítására az alkalmazáson keresztül jelenleg nincs lehetőség. Amennyiben szeretnéd rövidíteni a hivatkozást, meg teheted egy külső szolgáltató segítségével. 
Hogyan módosítható a nyelv az online időpont foglalási modulban?
Lépj az Online időpontfoglaló menüpontra. Nyisd meg a Fiók szakaszt, majd válaszd ki a szükséges nyelvet. 
Azt szeretném, ha a munkarend, csak az elkövetkező 2 hónapra előre legyen megtekinthető, hogyan csináljam? 
A munkarend automatikusan 105 napra kerül beállításra, ellenben manuálisan törölheted azokat a napokat, melyeket nem szeretnél feltüntetni. 
Milyen adatokat látnak rólam ügyfeleim?
Amennyiben szeretnéd megtekinteni, hogyan jelenik meg profilod ügyfeleid számára, kattints online időpontfoglalód hivatkozására. 
Milyen beállításokat kell elsősorban elvégezni mielőtt elérhetővé tenném az online időpont foglalást?
Hozd létre az elérhető szolgáltatások listáját, ellenőrizd, hogy azok elérhetőek-e az online időpontfoglalásra, Állíts be munkarendedet és adj hozzá bemutatkozást. 
Amennyiben egy előre meghatározott munkanapot utólag módosítok szabadnappá, az adott napra időpontot foglalt ügyfelek értesítést kapnak erről?
Csak abban az esetben lesznek értesít e az ügyfelek az adott nap módosításáról, amennyiben minden időpontot manuálisan törölsz. A munkanap lemondása esetén az időpontok nem törlődnek automatikusan. 
Az Android illetve az IOS rendszereket használó ügyfelek egyaránt tudnak időpontot foglalni?
Az időpontfoglalás bármilyen eszközről lehetséges.
Hogyan módosíthatóak a munkarend beállításai?
A módosítás lépéseivel a fent található tájékoztatóban ismerkedhetsz meg.
Módosítható-e a szolgáltatások sorrendje anélkül, hogy törölném azokat? 
A szolgáltatások olyan sorrendben kerülnek megjelenítésre, amilyen sorrendben hozzáadtad azokat.
Made on
Tilda